nedjelja, 13. svibnja 2012.

Dobrodošli!

Dragi čitatelju! 
Za početak htjela bih se predstaviti. Moje ime je Marijana Marinović i studentica sam prve godine diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku. U prvom redu napominjem da je ovaj blog izrađen za potrebu izvršenja zadatka za kolegij Digitalno gospodarstvo i ispričavam se na neformalnom tonu svima vama. Eto, završili smo ovaj formalni dio s upoznavanjem pa bih se htjela  pozabaviti predstavljanjem svoje ideje za ovaj blog i predstavljanjem tema  o kojima ću pisati. 
Na ideju sam došla gledajući u kovitlac tek zamućene Cedevite i pogledom na TV gdje je objavljena vijest o smrti njenog stvoritelja. Čovječe! Odrasla sam na Cedeviti, a nemam pojma ni tko ju je napravio, niti kada! Moj istraživački um nije mi dao mira pa sam morala tražiti informacije. Uskoro sam se zapitala i o ostalim proizvodima i brendovima koje svi poznajemo i koristimo, a tako malo znamo o njihovim počecima i stvoriteljima. Kladim se da nemate pojma tko je napravio prvu Milka čokoladu :P
 Ako vas zanima ono što ne znate o onima koje znate, onda ćete si uzeti mali predah i klikom na "slijedi" saznat ćete više  o zanimljivim pričama iza poznatih brendova.

Nema komentara:

Objavi komentar