nedjelja, 13. svibnja 2012.

Inatljivi Lamborghini



Početak je 60tih godina dvadesetog stoljeća. Uspješan proizvođač traktora Ferruccio Lamborghini počastio se novim Ferrarijem 250GT te je sav sretan otišao u vožnju. Ugođaj mu je pokvario kvar na kvačilu novog automobila koji ga je jako uznemirio s obzirom na cijenu samog automobila. Ljutiti Ferruccio je opsovao i otišao pravo u tvornicu Ferrari kod slavnog Enza Ferrarija kako bi mu se požalio na kvar. Na to ga je ovaj otkantao rekavši mu da vozi traktore jer ne zna voziti automobile i na to je nadodao:"Što jedan proizvođač traktora zna o vrhunskim automobilima?". To je još više rasrdilo Ferruccia koji je sada već bio toliko ljut da je popravio kvačilo svoga Ferrarija čime drugim nego traktorskim kvačilom te se zakleo da će napraviti bolji automobil od Enza. Kako stvarno nije znao ništa o automobilima pozvao je na pivu u lokalni kafić u St. Agati talentiranu ekipu i ponudio im da mu se priključe u gradnji automobila od kojeg će Enza boljeti glava. Jako boljeti glava... 
1963. rođen je 350GT. Prvi Lamborghini automobil predstavljen je na sajmu automobila u Torinu iste godine te je zbog silne želje da se što prije završi puno toga pošlo po krivu. Automobil se nije mogao voziti iz jednog jednostavnog razloga - nije imao motor. Bio je napola obojan pa je neobojana polovica plaštom bila sakrivena od pogleda. Bez obzira na to postignut je ogroman uspjeh i 1966. predstavljena je gotova verzija automobila koji je u to doba bio najbrži, najbolji i najpoželjniji automobil na svijetu. Enzu je glava gotovo eksplodirala od muke. Proizvođač traktora je uspio! Danas je Lamborghini svjetski poznati brend i želja mnogih. Zanimljivo je da unatoč tome što je Ferruccio preminuo 1993. i dan danas svaki novi Lamborghini mora biti bolji od Ferrarija.

Nema komentara:

Objavi komentar